luni, 24 septembrie 2012

Istanbul Buyuksehir Belediyesi castigatoarea Cupei Balcanice

            
EXPLORARI BAIA MARE LOCUL TREI LA CUPA BALCANICA 



             Istambul Buyuksehir Belediyesi a câştigat ediţia din acest an a Cupei Balcanice la volei, ediţie desfăşurată la finalul săptămânii trecute, la Baia Mare.
             Antrenorul echipei baimarene Marius Botea, regretă faptul că Explorări Baia Mare nu a câştigat primul meci, cel cu Partizan Belgrad. "Am întâlnit două echipe care reprezintă cu mare cinste voleiul în Europa. În primul meci, cel cu Partizan Belgrad, am avut o evoluţie bună la început, adică primele doua seturi, după care, băieţii au avut o cădere inexplicabilă, care ne-a costat pierderea meciului. Am făcut anumite greşeli care, la acest nivel, te costă. Cu echipa din Turcia era greu să obţinem o victorie. Regretul meu este că nu am câştigat meciul cu Partizan Belgrad", a afirmat Marius Botea.
             Echipa pregătită de Marius Botea şi Sorin Pop a pierdut ambele meciuri, însă a avut un început bune de turneu, câştigând primele două seturi din primul duel, cel cu Partizan Belgrad. Jucatorii echipei Partizan Belgrad au stiut cum sa abordeze restul meciului si au profitat de greselile facute de echipa baimareana intorcand rezultatul in favoarea lor.

Rezultatele Cupei Balcanice : 


Istanbul Buyuksehir Belediyesi - Partizan Belgrad 3 - 1 (19, 20, -22, 19) 
Ştiinţa Explorări Baia Mare - Partizan Belgrad 2 - 3 (20, 20, -23, -16, -9) 
Ştiinţa Explorări Baia Mare - Istanbul Buyuksehir Belediyesi 0 - 3 (-18, -16, -16)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu